Klachten - ABA Expertise Centrum

Klachten

Bij het ABA Expertise Centrum is een officiele klachtenprocedure. Cliënten krijgen deze bij aanmelding altijd thuisgestuurd. Desondanks het feit dat er hard gewerkt wordt komt het ook voor dat er fouten gemaakt worden. Er kan sprake zijn van ontevredenheid over de organisatie, of over een hulpverlener of iets anders. Het ABA Expertise Centrum wil graag de ongenoegens horen van haar cliënten zodat de problemen opgelost kunnen worden.

Als je een klacht hebt

Het is altijd goed om eerst de klacht te bespreken met diegene waar het over gaat.

Er niet uit kunnen komen

Mocht je er niet uit kunnen komen dan staat de klachtenprocedure omschreven in de folder die u thuisgestuurd heeft gekregen. Mocht u deze niet meer hebben dan kunt hem alsnog weer opvragen of downloaden via deze link.

Je kunt direct een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie via de volgende gegevens:

Klachtencommissie ABA Expertise Centrum

Postbus 7004

8903JA Leeuwarden

Email: KlachtencommissieABA@gmail.com